27 Ağustos 2011 Cumartesi

dönmek...


zor be bay S. zor.
dönsen eskisi gibi olur muyuz diye düşünüyorum bir kaç gündür. olamayız ama biliyorum artık ne sen bana güvene bilirsin eskisi gibi nede ben sana... özlüyorum seni hemde çok yanımda ol istiyorum saatlerce konuşmadan susarak karşılıklı oturup kahvelerimizi yudumlamak kordona karşı susarakta anlaşa bilmek büyüleyci... keşke hiç gitmeseydin yapmasaydın bize bu kötülüğü acaba hiç aklına geliyor muyum kim bilir. bende unutmaya çalışıyorum olmamışsın gibi yapıyorum ama bazen bir anda herhangi birşeyde geliyorsun aklıma boğazıma birşey takılmış gibi oluyorum bir anda burnum sızlıyor ve zor nefes alıyorum... çayı 5 şekerli içemiyorum mesela her türk kahvesi içtiğimde annem pişi yaptığında makarna lapa olduğunda ali haydar amcanın önünden her geçişimde terzi recainin önünden geçtiğimde sevincin önünde buluşanları gördüğümde çimlerde bira içenleri gördüğümde ve buna benzer bir sürü şey...
özlüyor insan be bay S. herşey tam ama birşey eksikmiş gibi yaşıyorum hepsi bu....
ama biliyorum bir gün gene ikimiz kordona karşı susarak yudumluycaz kahvelerimizi...

Hiç yorum yok: