26 Ağustos 2011 Cuma

arka sokak!


seninle tanışmadan önce böyle bir yerin varlığından bile haberdar deildim ve dün anladım ki keşke hiç bilseydim öyle bir yer olduğunu...
seninle ilk buluştuğumuz yer ''arka sokak'' sen 5 şekerli çay içmiştim ben churchill hala aklımda o gün önce suskunduk sonra bir açıldık sohbet okadar iyiydi ki ayrılmak istememiştim yanından. o gün sana aşık olduğumu da söylemiştim şakayla karışık en başta bil istedim sana karşı şeffaf olmak istedim ki nitekimde öyle oldum ama sen hiç bir zaman şeffaf olmadın bana karşı...
düşünüyorumda ilkler unutulmuyor sanırım. dün oradan geçerken herşey gözümde canlanı verdi orada oturuşumuz konuşmalarımız fotoğraflarımız herşey...
herhangi bir cafenin beni bu denli üzebiliceğini hiç düşünmezdim bay S. arka sokak alsancakta küçük şirin bir yer sanırım oraya birdaha hiç gidemiycem....

Hiç yorum yok: