14 Eylül 2011 Çarşamba

sen yoksun bay S.


sen yoksun ya ben gene çıkmazdayım. gene başaramıyorum hiç birşeyi herşeyi elime yüzüme bulaştırıyorum. gene çıkmazdayım gene saçmalıyorum ama nedense herkez beni mutlu sanıyor sanırım çok iyi rol yapabiliyorum.
sen yoksun bay S. bunun ne demek olduğunu bilemezsin...
kimi zaman herşey düzgün gidiyor gibi oluyor biraz daha az özlüyorum seni yada daha az kanıyor içim ama bazı zamanlar var ki işte o zamanlar çok kötü. öyle kötü oluyorum ki zor nefes alıyorum kalbim sıkışıyor herkeze ve her şeye bağırırken buluyorum kendimi ve sana lanet okuyorum. biliyorum çünkü sen hayatımda olsan hiç biri böyle olmuycak bn bu kadar mutsuz olmuycam ve insanlara bağırmak zorunda kalmıycam cıkmaza girmiycem girsem bile bilicem senin beni kurtarıcağını....
ama sen yoksun bay S. ve bu durum beni çok yoruyor. yoruluyorum uzun uzun ağlıyorum sonra ama sen gene yoksun......

Hiç yorum yok: