6 Ocak 2012 Cuma

anlatılacak çok şey varken susmak



anlatıcak çok şeyim var ama anlatabiliceğim kimse yok...
çok fazla şey yaşar insan bazen içinde ama kimseye anlatamaz bunları çünkü anlatmaya
başladığında sorular sorarlar yorarlar sizi, halbuki siz soru cevaplamak değil sadece anlatmak
istersiniz ama işte onlar anlamaz bunu... biri oturtsa karşısına ve anlat dese sanırım bu
günler alır dedim ya anlatıcak çok fazla şeyim var. mesela saatlerce yaptığım hataları
anlata bilirim sevdiğim adamları, sevdiğim kadınları, bir türlü sevmeyi başaramadığım
adamları kadınları, bana hep acı çektirmelerine rağmen vazgeçemediğim insanları anlatırım
sonu olmayan şeyler yapıyorum ve bunlardan vazgeçemiyorum çünkü alışıyorum ki ben
ne zaman birşeye alışmaya başlasam o şey beni hiç olmadık bir anda bırakıp gidiyor....

Hiç yorum yok: