14 Ocak 2012 Cumartesi

90'lar vol 1 =)


91 doğumlu olduğundan herhalde 90'lar benim için ayrı bir önemli...
bir kaç gecedir yumurcak tv de tom ve jerry e denk geliyorum ve gözümden uyku akmasına rağmen sonuna kadar izliyorum yaklaşık 2 saat falan veriyorlar ve uyurken huzurlu uyuyorum beynimin boşaldığını hissediyorum.
zor günler geçiriyorum bu aralar final sitresi anne özlemi ailesel sorunlar fln derken beynim kazan gibi oluyor ve geceleri tom ve jerry i izleyerek huzurlu uyuyorum. bunun vesileyle bu sabah uyandığımda önce 90ların şarkılarını dinleyeyim dedim ve hepsinin çok eğlenceli olduğunu fark ettim bir kez daha. sonra 90ların dizileri çizgi filmleri derken ya ben neden 90lar la ilgili bir blog yazmıyorum dedim ve yazmaya başladım ;)

çizgi filmlerle başlamak istedim ee sonuçta ben 90larda çocuktum =) ve bir çocuk için en önemli şey çizgi filmdi o yıllar ;)

JETGİLLER
tartışılmaz en sevdiğim çizgi filmdi hep öyle bir ailem olduğunu hayal eder dururdum. =)


ŞİRİNLER
bu sabah denk geldim bir çizgi film kanalında ve çokk çokk büyük bir zevkle izledim gargamel e gene uyuz oldum ama şirinler kazandı gene =) ve hiç değişmeyen son gargamel gene kahırlardaydı ve sadece çizgi filmlerde iyiler kazanıyordu ;)

POWER RANGERS
bu çizgi film hakkında tek hatırladım ablamla sürekli sen pembe olucaksın hyr ben pembe olucam davasıydı ve sonunda ablam beni hep kandırıp o pembe olurdu ben ise sarı neymiş ben sarışın mışım sarı olmam gerekiyormuş sanki kendisi pembe çocukluk işte kanıyordum hemen =)

TAŞ DEVRİ
tartışılmasız ev sevdiğim karakter çakıl çakmaktaştı
çok tatlıydı ve çakıl çakmaktaşı çocukluğuma benzetirdim bende o kadar tatlıydım yani =)) birde fred çakmaktaşların evindeki musluğa hastaydım fil di sanırım musluk =))

CASPER
sevimli hayalet casper yazık canım benim ya onu ilk kez gören herkez korkup ondan çakıyordu ya bizim casperde üzülüyordu halbuki istediği tek şey bir arkadaştı ve hep casper ı izlerken buraya gelse ben hiç korkmam onun arkadaşı olurum dediğimi hatırlıyorum ablamda bana sen ondan korkmazsın ama o senden korkar diyordu pislik =) hep kendimi casper gibi ablamıda casperın kuzenleri gibi hissederdim.



TEMEL REİS
ıspanak sevmeme ndn olan çizgi film sır bu çizgi film yüzünden ıspanak bağımlısı oldum =)
tabi annemin katkısınıda yabana atmamak lazım. ama sanifaz çok fenaydı hep sağ gösterip sol vuruyordu onuda unutmuş değilim =))
EDİ VE BÜDÜ
çok iyi iki arkadaş olan edi ile büdü ye hep özenmişimdir ki hala daha da özenmekteyim ve unutamadığım tek bölümü elmalı pastayı paylaşma sahneleri ve edinin büdüyü uykusundan uyandırıp beni seviyor musun die sormasıydı =))

RİCHİE RİCH
pis zengin çocuk hep dolar işareti görürdü sadece bu kadar hatırlıyorum ama itiraf etmeliyimdi bu çocuğa aşık olmuştum ona mektup fln yazıyordum. ama ilişkimiz tamamen duygusaldı valla bak =))

90'ların dizileri ahh ahh o diziler şimdiki dizilerin hiç bi onlar kadar gzl olmazdı ki olamıyorda..

BABA EVİ
anne baba abla ve ben bütün aile akşamları çay koyup yanında keklerle bu diziyi izlerdik çok güzel bir diziydi tadı hala damağımda desem yalan olmaz =)


SÜPER BABA
flütle müziklerini çalmaya uğraştığım dizi süper bi diziydi ;)

SICAK SAATLER
annemin mehmet aslantuğ ya aşık olduğunuda hesaba katarsak sıcak saatlerin oynadığı hiç bir akşam kimse sesini çıkartmadan izlerdi biri birşey diyince annem basardı fırçayı fenaydı ama güzel bi diziydi =))

BÖYLE Mİ OLACAKTI
bizim iyi kalpli 3 kız olan pelin, gül ve ayşenin peşini bir türlü bırakmayan fitne fücür şebnem in olduğu bir dizi.
her sezonun sonra şebnem ölüyor olarak görünürdü ama bir türlü ölemezdi =) güzeldi...

BİZİMKİLER
assolistler en son çıkarlarmış hesabı bizimkileri sona bıraktım her pazar bıkmadan usanmadan izlediğimiz bir diziydi karakterlerden en çok cemili ve sevim ikilisini severdim mükemmeldi fazla söze gerek yok =))


ve geri kalanlar

SANAL BEBEK =)
bir bayram hediyesi olarak almıştım annemden sanal bebek hoş benimkinin kenarları bunun kadar süslü değildi turuncu renkti ama çok güzeldi hatırladığım kafarıyla benim sanal bebek sürekli ölüyordu arka tarafında küçük bir yer vardı iğnenin ucuyla oraya basınca tekrar doğuyordu =))

ETİ ABC =)
tadı hala damağımda olan bir kraker mükemmeldi süperdi off offf anlatıcak kelime bulamıyorum.
bir gün biri bana evlenme teklisi ederken tek taş yerine bundan 3, 5 paket bulup getirse daha makbule geçer vallahi hiç düşünmeden kabul ederim o adamı =))

CAPRİ-SUN =)
eti abc nin yanında gidebilicek en iyi şey capri-sun olur tabiykide. ilk okula giderken beslenme çantamdan hiç eksik olmayan ikinci şey tabi abc den sonra en çokta safari'sini severdim...

SULUGÖZ =)
göz yaşartıcı sulugöz sakızı çok güzeldi =))

MON AMİ 48'Lİ =))
ahh ahh monami ne yalvarmıştım annemlere alsınlar die ama sonunda aldırmayı başarmıştım.
çünkü monami 48 li demek statü demekti çünkü içinde altın ve gümüş rengi de vardı =)) kimseye vermezdim hemen bitmesin die ve hatırlıyorumda bulutları bile altın rengi yapıyordum evleride gümüş rengi o zmandan belliymiş hayal gücümün iyi olduğu yaratıcı olduğum =))

SON İTİRAF ;)

TUTTİ FRUTTİ
geceleri gizli gizli kalkıp tv yi açardım ve tutti frutti olurdu onu izlerdim. sapıkmıyım neyim ama güzel programdı yaaa =))


ve böylece 90'ların bir kısmını anmış oldum arkası gelicektir daha 90'ların şarkıları var onuda başka bir yazıda ele almayı düşünüyorum çünkü pek bir uzun oldu sıkmak istemem sizi öperim çokk ;)













Hiç yorum yok: