30 Aralık 2011 Cuma

noel babaya mektup

bu mektup sana noel baba dikkate al lütfen....
senden bu yıl ilk defa bir şeyler istiyorum varlığına hiç bir zaman inanmamış olabilir tamam kızma ama bu kez inanıyorum işte:) çok fazla bir şey istemiyorum ztn vallahi ;)
isteklerimi bir liste halinde veriyorum ki sende okurken zorlanma =)

  1. şu lanet bölümden beni kurtar ve bu yıl düzgün bir yeri kazanmamı sağla.(vallahi çok kötü yaa :(  )
  2. daha pozitif biri yap beni çok negatifmişim etrafımdakiler öyle sölüo.
  3. kilo vermeme yardımcı ol mesela bir sabah uyandığımda şöyle bi 20 kilo falan vermiş olayım =)
  4. az ve öz dostum olsun ve beni sevsinler yoo hyr bencil deilm bende onları sevicem valla bak.
  5. hayatımda bir adam olsun böyle tv izlerken bana meyve soysun beni düşünsün benim için endişelensin merak etsin beni sevsin falan. istiyor insan bunları bide beni bırakmasın =(
  6. hastalığm ilerlemesin hep böyle kalsın =(
  7. son olarakta hiç bitmeyen param olsun =)
bak gördün mü çok fazla bişi istemiyorum yedi tanecik şey. senin için çocuk oyuncağı vallahi =)
hadi be noel baba yap bi güzellik şu garibana. 
öptüm seni kocaman kocaman byy :)

Hiç yorum yok: