19 Kasım 2011 Cumartesi

karmakarışık...


bu aralar hayatım tamamiyle karmaşık...
dersler vizeler salak saçma insanlar sıkıcı ısparta hepsi birden geliyorlar üstüme...
izmiri özledim annemi özledim bay G. yi özledim kordonu özledim boyoz'u özledim ve bir çok şeyi daha. geleli daha 4 gün olmasına rağmen aylardır buradaymışım gibi geliyor. sevmiyorum bu şehri katlanamıyorum buradaki insanlara... ve eminim ki onlarda beni sevmiyor.çok şey var söylemem gereken ama söyleyemiyorum ve bunca şeyin yükünü taşıyamıyorum artık.

söylemem gerek biliyorum ama yapamıyorum çünkü sonuçlarından korkuyorum... kaybetmekten gene üzülüp kahrolmaktan korkuyorum...bunca şeyi düşündükten sonra defter ve kitap yığını masanın üzerinde gene sınav çalışmaya çalışırken buluyorum kendimi....
ve masam gibi kafamda karmakarışık aradığımı bulamıyorum!

Hiç yorum yok: