7 Eylül 2011 Çarşamba

gene sen bay S.


bu gece seni aramak istedim uzun uzun susmak karşılıklı belkide ağlamak. numaranı yazıp yazıp sildim defalarca sonunca cesaretimi toplayım arama tuşuna bastım heycanla ve birazda korkuyla beklerken telefonunun kapalı olduğunu anladım... fulyanın doğum gününü kutlamak için toplanmıştık herkez gülüp eğlenirken aklımda sen vardın ve bir kez daha anladım sen bir hastalıksın benim için ben ne zaman geçmesini istiycem sen o zaman biteceksin ve herkez gibi biri olucaksın...
ama korkuyorum bay S. seni unutmaktan beni unutmandan seni sevdiğim gibi bir başkasını sevmekten.... keşke yanımda olsan sussak karşılıklı ağlasam sana sen anlasan derdimi çare bulsan yaralarıma ''ağlama öyle sulu gözlü hatunlar gibi'' desen bana gene sonra hiç birşey olmamış gibi yapsak şekerli kahvelerimizi sizin terasta içsek karşılıklı. özledim ben bay S. çok özledim ve artık dayanamıyorum...
hepsi bu iste....

Hiç yorum yok: