5 Ağustos 2011 Cuma

bay S.


---Şafak demiş otuz
Bir ay sonra burda yokuz
Ben de terhis olup gelirsem
Var sana bir hediyem ama yorumsuz
Olur da tutmazsam sözümü
Olayım tez günde kuduz

Bilirim yoktur kontör
Olsa atarsın bonkör bonkör
Aksini söyleyen adama
Acımadan derler nankör

Gülebilmişsen ne mutlu bana
Döktürdüm arka arkaya yazdım sana
Bu kadar boş zamanım varken
Ancak bu kadarı çıktı yuh bana
Bu da olsun sondan ikinci cümlem
Okuyunca deli bu diyebilirsin gücenmem

Ama dinlemiyor söz gelen ilham
Ben dur dedikçe yazdırıyor resmen ferman
Sen de bunu sıkılmadan okursan
Duyarım ilelebet sana şükran

*GaZoZ*


bu yazıyı buldum az önce eski dosyaların içinde askerliğinin bitmesine son 30 gün kala yazmıştın. ne çok zaman geçmiş be bay S. bizim zamanımız geçmiş bunu fark ettim. koskocaman 3 yıl! ne kadar uzaksınız die soranlara 3 yıl diyorum. hiç birşeyi deilde sadece karşılıklı susmayı özledim bay S. gerisi boş...

Hiç yorum yok: