28 Haziran 2011 Salı

Hoşgeldin Hüsnü ARKAN - Birsen TEZER Solo (Yeni Albüm 2011)

hep bir eksikle yürüyorum. son 3 yıldır yoksun ama ben her gece yatarken gün içerisinde neler yaptığımı anlatıyorum sana sonra kimse fark etmeden senin elini tutarak uyuyorum... aynaya baktığımda uzun uzun konuşuyorum seninle.ben seni çok özlüyorum bay S. ama bunu kimseye söyleyemiyorum...
bazen düşünüyorum çat kapı çıkıp hiç birşey olmamış gibi geri gelsen inan neredeydin bunca zaman diye sormam sadece ''biraz geç geldin ama hoşgeldin'' derim... izmir sensiz kötü,sıkıcı,gereksiz...insanlar sen olmadan çok kapa çirkin,sensiz nefes almanın manası yok...
düşünüyorumda ben aşkı değilde dostluğu özledim bay S. karşılıklı oturup uzun uzun susabilmeyi özledim. senden sonra kimseyla karşılıklı susarak anlaşamadım ben senden sonra kimseyle anlaşamadam. bu yazıyı okumanın ihtimali %1 bile olsa inanıyorum bn birgün bunların hepsini okuycaksın...
uzun zamandır bu şarkıyı dinliyorum ama biliyorum geri geldiğin günde bu şarkıyı dinliycem ve o zaman gerçek anlamına kavuşucak şarkı....

Hiç yorum yok: